Întrebări frecvente

 

Cine poate comanda pe yesoutlet.ro?

Oricine poate plasa o comanda pe yesoutlet.ro, cu condiția să-și creeze un cont personal și să accepte termenii și condițiile yesoutlet.ro.

Cum comand?

Selectează produsul dorit, mărimea, culoarea și cantitatea. Adaugă-l în coșul de cumpărături unde vei regăsi toate produsele comandate și unde ai posibilitatea să modifici cantitatea sau să renunți la produse. Pentru a comanda produsele din coșul de cumpărături, completează informațiile necesare livrării, după care fă click pe butonul Trimite comanda.

Pot comanda telefonic?

Pentru comenzile telefonice te rugăm să suni la +40 724359030  între orele 9:00 AM și 5:00 PM. Un consultant de vânzări te va îndruma în plasarea comenzii.

Cum plătesc?

Online cu cardul prin procesatorul de plăți Netopia.

Cardurile acceptate sunt Mastercard, Maestro, Visa și Visa Electron. După finalizarea comenzii, vei fi redirecționat automat pe o legătură securizată unde va trebui să urmezi pașii indicați. În momentul în care ai finalizat plata, vei primi o notificare pe adresa de email. Lipsa acestei notificări de la procesatorul online indică faptul că tranzacția nu s-a finalizat cu succes. Procesarea datelor bancare se face în mod exclusiv pe serverul Netopia. yesoutlet.ro nu solicită și nu stochează nici un fel de informații referitoare la cardul tău. 

Plata ramburs – exclusiv pentru comenzile plasate pe teritoriul României.

Transfer bancar direct în contul nostru de lei  RO77 INGB 0000 9999 1215 0909.

Care este costul livrării și în cât timp voi primi comanda?

Costul livrării va fi afișat în contul tău de client în momentul în care vei plasa comanda pe yesoutlet.ro. Pentru România, oriunde în țară costul este de 19 RON (tva incl) iar termenul de expediție de 24-48 h în cazul produselor existente în stoc.

Pot returna sau schimba un produs comandat de pe yesoutlet.ro?

Oricare din produsele achiziționate din magazinul online pot fi returnate în termen de 14 zile de la data livrării, astfel:

  • Produsele trebuie să fie în aceleași condiții ca în momentul livrării.
  • Clientul trebuie să completeze formularul de retur în maxim 2 zile de la data livrării.
  • Completează formularul de retur care însoțește produsele comandate.
  • Expediază coletul pe adresa noastră. Nu vom accepta colete care vor avea aplicate sume ramburs.

Te vom informa în termen de maxim 3 zile lucrătoare de sosirea coletului în depozit. Contravaloarea produselor va fi returnată doar pentru produsele returnate în perfectă stare. În cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile mai sus menționate, nu se va putea efectua transferul. Taxele de transport nu sunt returnabile.

Cum pot lua legătura cu reprezentanții yesoutlet.ro?

 Ne poți contacta oricând astfel:
  • Telefonic la 0724-359030 între orele 9:00 AM și 5:00 PM de luni până vineri.
  • Pe office@yesoutlet.ro pentru orice întrebări, sfaturi și sugestii în legătură cu produsele noastre. Îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil

Vă mulțumim și vă așteptăm!

Echipa Yes Outlet.