Politica de retur

Satisfacția clienților noștri este prioritatea noastră. Stăm la dispoziția acestora oricând, cu sfaturi privind întreținerea produselor vândute prin intermediul site-ului nostru.

Mai mult, conform Ordonanței de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor, clientul are dreptul să renunțe la cumpărare.

Astfel, dacă cumpărătorul dorește să renunțe la produsul achiziționat prin intermediul site-ului yesoutlet.ro, trebuie să trimită un e-mail către office@yesoutlet.ro. În acest email se vor specifica motivele returnării și datele de identificare ale clientului (nume, număr de telefon, adresă), după care se va stabili modalitatea de rambursare a sumei plătite de client.

În cazul returnării produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului de către vânzător,  în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire, fără defecte, pete, rupturi etc.

Cumpărătorul trebuie să transmită vânzătorului intenția de returnare a produsului / produselor în termenul legal de 14 zile calendaristice.

Yes Outlet nu își asumă nici o responsabilitate pentru manipularea coletelor pe timpul transportului și de aceea nu acceptă returnarea produselor ce au defecte rezultate în urma acestei cauze.