1. DEFINIȚII

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri de către vânzător, prin intermediul magazinului virtual www.yesoutlet.ro către Cumpărător și pot fi modificate oricând de către Yes Outlet, fără notificare prealabilă.

Astfel, următorii termeni vor însemna:

Cumpărător – persoană fizică / persoană juridică sau altă entitate juridică ce emite o Comandă.
Vânzător – YES OUTLET, cu nr. de înregistrare la Registrul Comerțului J33/167/2022, CUI RO 45515503
Bunuri – orice produs care urmează a fi furnizat de către Vânzător Cumpărătorului.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și să facă plata acestora.
Contract – o Comandă confirmată de către Vânzător.
Site – domeniul www.yesoutlet.ro.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior menționat, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail) prin care Vânzatorul își derulează operațiunile. Comanda va fi compusă din următoarele documente:

– Comanda (împreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice.
– Termeni și condiții

Daca Vânzătorul confirmă Comanda, acest lucru implică o acceptare completă a termenilor Comenzii. Acceptarea Comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânzătorul nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.

Confirmarea Comenzii se face electronic (e-mail). Prețurile produselor din comandă sunt valabile 3 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat.

3. OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI

Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în Comandă și va livra Bunurile care îndeplinesc cerințele și specificațiile Cumpărătorului exprimate în Comandă;
b. Informațiile prezentate pe site-urile Vânzătorului au caracter informativ și pot fi modificate de către Vânzător, fără o anunțare prealabilă. Descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzătorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat;

Atunci când din comanda clientului, unele produse sunt fara stoc in depozit, vom anunta clientul in legătură cu acest aspect, prin email sau telefon

4. CONFIDENȚIALITATEA INFORMAȚIILOR

Informațiile de orice natură furnizate de către Cumpărător Vânzătorului, vor rămâne în proprietatea Vânzătorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului/Comenzii și pot fi făcute cunoscute numai cu consimțământul scris al Vânzătorului.

OBLIGATIVITATEA TRANSMITERII CODULUI NUMERIC PERSONAL :
Conform prevederii legale: ORDIN Nr. 2264/2016 din 26 iulie 2016 pentru modificarea Ordinului Preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.769/2015 privind declararea livrărilor/prestărilor şi achiziţiilor efectuate pe teritoriul naţional de persoanele înregistrate în scopuri de TVA şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului declaraţiei informative privind livrările/prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional de persoanele înregistrate în scopuri de TVA – toate persoanele inregistrate in scopuri de TVA au obligativitatea declararii in formularul D394 a tuturor operatiunilor taxabile efectuate pe teritoriul României. Așadar, menționăm: “ Coloana „CIF/CUI/CNP/NIF/Cod de înregistrare în scopuri de TVA al furnizorului/beneficiarului/Cod valabil de TVA în statul membru/Cod de înregistrare” de la lit. C, D, E, F – se înscriu, după caz:

CIF – codul de identificare fiscală al furnizorului/beneficiarului;
– CUI furnizor/beneficiar;
– CNP/NIF/Adresa furnizor/beneficiar, persoană fizică; completarea CNP/NIF este obligatorie în situaţia în care persoana impozabilă îl colectează de la persoana fizică din facturi, contracte (de prestări servicii, de furnizare utilităţi, vânzări de bunuri mobile şi imobile etc.).

Astfel, Yes Outlet solicită CNP-ul clienților în concordanță cu legea actuală și nu furnizează aceste date personale către terți, ci le folosește în unicul scop al completării în mod corect a facturilor.

5. FACTURARE ȘI PLĂȚI

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi existente în Cont.

Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.

6. RESPONSABILITĂȚI

Vânzătorul se obligă să expedieze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător.

Vânzătorul se eliberează de riscurile și responsabilitățile asociate cu Bunurile în momentul predării acestora către societatea de curierat intern cu care Vânzătorul colaborează sau către reprezentantul Cumpărătorului.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea produselor.

Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site. Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile și descrierile expuse pe site în orice mod, datorită modificării caracteristicilor și design-ului fără notificare prealabilă. Vânzătorul își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe site fără notificare prealabilă.

Vânzătorul nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor afișate, motiv pentru care va avea dreptul de a nu livra parțial sau integral o anumită comandă în cazul în care anumite produse nu mai apar în oferta curentă sau nu sunt disponibile.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, Vânzătorul își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.

Vânzătorul nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe site.

Valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Vânzător de la clientul respectiv.

Produsele comercializate pe site sunt destinate utilizării personale, iar revânzarea acestora este strict interzisă, conform Codului Fiscal.

7. LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea se face prin curier rapid, in termen de 2-4 zile lucrătoare.

De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi. Transportul este în valoare de 19 lei si se livrează doar in România prin intermediul firmelor de curierat.

Taxa de transport va fi inclusă în factura emisă de Vânzător și se va regasi în totalul de plată, potrivit email-ului de confirmare al comenzii.

Fiecare comandă inainte de a fi prelucrată este confirmată telefonic. Dacă acest lucru nu poate fi realizat timp de 3 zile consecutiv, comanda se va anula automat.

Dacă coletul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), coletele rămân la curierul zonal 3 zile, după care revin la Expeditor.

In situatia in care un client plaseaza 3 comenzi si din motive neintemeiate, coletele sunt refuzate, vom accepta o noua comanda pe site, doar cu plata produselor si transportului (in avans) prin card bancar.

Nu vom accepta plata ramburs catre clienții care, in contul lor de client, au minim 3 comenzi cu status: refuz primire, indiferent de intervalul de timp între aceste status-uri.

Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră:

– blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;

– căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;

– cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;

– cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;

– nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.

8. ACCEPTAREA

Acceptarea va fi facută atunci când Bunurile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Produsele livrate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate Produsele. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de Yesoutlet Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile de la receptionare coletului.

9. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora.

10. RETURNAREA PRODUSELOR

Aveți la dispozitie maximum 14 de zile de la primirea comenzii, pentru a solicita rambursarea.

Daca doriți sa returnați un produs, vă rugăm sa țineți cont de următoarele:

  • Toate produsele returnate trebuie sa fie în aceeasi stare în care le-ați primit.
  • Din motive de igienă: Chiloții, Boxerii, Tanga, Sutienele, Burtierele, Bustierele și alte produse de lenjerie intimă, nu sunt acceptate în retur și nici nu vom efectua restituiri pentru aceste produse.

Se percepe Taxa de Retur pentru toate comenzile cu valoarea sub 150 lei.

Retur Gratuit pentru toate comenzile cu valoare mai mare de 150 de lei, in conditiile de mai jos:

  • Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit (să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de purtare, să aibă toate etichetele intacte).
  • Dacă ați primit altă mărime decât cea comandată taxa de retur este 0 (Pentru a procesa corect returul, asigura-te că faci această mențiune în formularul de retur electronic).
  • Dacă ați primit altă mărime decât cea comandată taxa de retur este 0

Pasii pentru a efectua un retur:

  1. Completați online Formularul de Retur -> https://yesoutlet.ro/inregistrare-retur
  2. Asezați articolele în colet, în ambalajul lor original
  3. Lipiți pe coletul sigilat, AWB-ul de expeditie (pe care l-ați primit impreună cu produsele)
  1. Contactați curierul:

Daca aveți întrebari, trimiteți un e-mail si vă vom raspunde in cel mai scurt timp: office@yesoutlet.ro

11. SCHIMBAREA PRODUSELOR

Dacă preferați o altă mărime sau culoare, puteți returna produsul, urmând pașii indicați în politica de retur de mai sus (pct. 10), iar pentru produsele dorite, este necesar sa plasați o noua comandă.

12. RAMBURSĂRI

Perioada de rambursare poate varia între 10 și 14 zile lucrătoare de la primirea returului în depozitele noastre. După ce am inspectat condiția produselor returnate, vă anunțăm prin e-mail și/sau sms.

Pentru rambursare, vom folosi contul IBAN, pe care l-ați completat în solicitarea de retur.

! Atenție: contul bancar trebuie să fie deschis la o bancă din țara în care a fost livrată comanda.

Nu acceptam conturi bancare REVOLUT.

13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARARACTER PERSONAL

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, Yes Outlet are obligația de a administra datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate.

Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor/Cumpărătorilor privind situația contului lor de pe www.yesoutlet.ro, informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.

Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul de creare de cont și/sau de Comandă declarați că acceptați neconditionat ca datele dumneavoastră personale să fie incluse în baza de date a Yes Outlet și vă dați acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către Yes Outlet, afiliatii și colaboratorii acestora pentru desfașurarea și/sau derularea de către Yes Outlet, afiliații și colaboratorii acestora de activități cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului. Prin citirea acestor Termeni și Condiții ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.

Informațiile pe care ni le furnizați vor fi utilizate în scopul pentru care le-ați furnizat: pentru a administra, a sprijini și a evalua serviciile noastre și a preîntâmpina încălcarea securității, a legii și a termenilor noștri contractuali.

14. FORȚĂ MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

15. LEGEA APLICABILĂ

Prezentul contract este supus legii Române. Eventualele litigii apărute între Yes Outlet și utilizatori/clienți/cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești Române competente.

16. TERMENI SPECIALI

Facem toate eforturile pentru afișarea reală și corectă a imaginilor, insă in funcție de calibrarea si rezoluția fiecărui monitor există posibilitatea ca acestea să fie diferite față de produsul în original.

Voucherele cadou sunt non-rambursabile și pot fi utilizate in maxim 3 luni de la emiterea lor.

Voucherele cadou nu pot fi cumulate impreună cu alte coduri de discount, iar dacă valoarea comenzii este mai mică decat valoarea Gift Card-ului primit, suma in minus nu se restituie si nu se salvează pentru comenzi viitoare.

17. VOUCHERE

Codurile de discount sunt valabile conform promotiei in care le-ati primit si nu pot fi preschimbate in bani.

Codurile de discount nu pot fi aplicate pentru campaniile de tip SUPER SALE.